Sjöberg och Peter mina hopp

Gillar inte att mitt största nöje på Let´s Dance redan har åkt ut. Varför Peter och inte Rabhi/Rabih eller hur fasen han nu stavar. Är det bara småtjejer som sitter och kollar på fyran på fredagar och jag?

Nu fattas väl bara att Sjöberg åker ut från Mästarnas Mästare på tisdag också.

Livet är träning just nu. Jag lever som jag lär. Inte en dag för tidigt att jag prioriterar träning mer än jobb, inte särskilt många övertidstimmar per vecka för tillfället. Jobbar mina 45 h/v minst möjligtvis 5h gratis som högst mot de vanliga 20 h som man knasbjuder på annars. 

Någon form av träning blir det varje dag och kosten är strikt, cirkus 300 dagar per år och så just nu. Skulle man ta sig en vräkdag en gång per månad kanske?

Måndag: 1 h gympa + 1 h pilates idrottslärarlektioner 8-12.30
Tisdag: 40 min Morgon-Crosstrainer före jobb
Onsdag: 40 min Morgon-Cross-trainer, idrottslektioner kl. 10-14 och direkt efter jobbslut vid 17 till 1,5 h Poweryoga
Torsdag: 40 min Crosstrainer, idrottslektioner 10-14.30
Fredag: 40 min Crosstrainer, 3 idrottslektioner only efter 3 idrottslektioner
Lördag: 1,5 h på gym mest styrka
Söndag 75 min Crosstrainer

Och med detta rör sig vågen nada vilket innebär att jag ÄLSKAR mat.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken tur att Sjöberg klarade sig idag! :)

Hoppas allt är gott med dig!

2010-01-26 @ 23:07:07
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0