Let´s Dance - först ut åker programledarna!

Klart jag spanade in Let´s Dance jag som älskar att dansa. Claudia Galli överraskade stort. Agneta Sjödin bra som väntat. Håller tummarna för att Peter Wahlbeck klarar sig kvar med sina långa smala ben. Gudrun Schyman är det ruter i och schysst kropp visade sig i klänning, får man säga. Kling-en viftar på klänning och hår och haltar i takten, men låt henne stanna. Rabih, var det rättstavat? - en äldre tonåring tillräckligt ung för att ha skyhögt självförtroende. Sauk i sliskig skjorta skötte sig och Birro ovanligt ok. Wille är en kul kille med schyssta spiror och kula på magen, är det han som är jultomten? Duktiga sockersöta Molly och EMD-killen som mina elever är tokkära i, men inte sjutton kunde han dansa - än i alla fall. 

Och helst skulle de två programledarna åka ut allra först. De är en katastrof, anser jag. Jag sjunker längre och längre ner i soffan av deras plumpa kommentarer och jobbiga kortintervjuer av dansarna som gett hjärnet. Men tyvärr är det nog fotbollsspelaren som hänger löst.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad hade dom satt på för så kallad klänning på programledaren då?! :S

2010-01-09 @ 23:35:16
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Miss Wish

Klänning var det inte en sopsäck???

2010-01-14 @ 22:24:17
URL: http://misswish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0