Köra bil utan nyckel

Idag blev det lite shopping. Studsade in på Rizzo innan vi stack till gymmet och ut kom jag med två par svarta stövlar som jag spanat in redan i förrförra veckan men nu ändrade de skyltarna till 70% medan jag gick in, perfekt. 800 kr för två par istället för 3000 kr mer min kopp av te.

När jag sedan körde sambo till sin herrmiddag och tog en snabb väg förbi Kungsmässan fick jag göra ett köp till som tröst. Sambo lämnade över bilen till mig men glömde lämna nycklarna så när jag stannat bilen på parkeringen kunde jag inte låsa eftersom det stod i displayen. "Nyckel utanför bilen". Jamen vafan den var ju hur långt bort som helst till och med och de stackars tjugo minuter jag hade på mig att shoppa loss gick sakta men säkert tills sambo kom med nyckeln. Är det så stor fördel med nyckellösa bilar egentligen eller är det bara min tankspridda sambo som inte bör ha sådan?! Jag hade ätit frukost endast, tränat och inte ätit något mer efter och klockan var 16.40 = humöret inte på topp alls.

Dagens shopping:

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Sv: Jag med... Så enkel att bara ta ur det lilla kärnhuset och massor att äta... Snacka om tuggmotstånd lixom! :D



Be nice kanske var bäst då eller... ;)

2010-01-24 @ 10:13:25
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sv: Ja detta måste du mumsa i dig för det är bara så gott! Förstår inte hur jag kan ha glömt bort det så länge... Men det går i perioder vad man äter... Shoppingturnén är senare idag men hoppas att jag hittar massor av saker... :)



Kraam!!

2010-01-24 @ 10:22:44
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Janne Hood

Hej The Wind aka R:s sambo :)

Finns herrmiddagar, golf och sånt - 2010? Hm jag är från neanderthalartiden, det var då Odd Fellows startade :)

Gryms snygga stövlar med en rosa (be nice) tröja, fräsch. Otur med nycklar. Jag har nycklar men en död bil, kanske lite sämre :)

Log åt din sömnstory nedan av eleverna ;)

Ok, tar om det igen (copycat)



Hej vännen!

Jag fick en award vilket numer är väldigt ovanligt och om du vill så finns den hos mig, sju utvalda. OM - så gläds bara av att du fått den - eller följ "reglerna" - jag vill bara påpeka varför jag givit dig den, så läs :)



Kraaam,

Hooden ;)

2010-01-24 @ 16:35:31
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Janne Hood

Hej Swish,

samma inlägg :) Enkelt läsa iaf - men jag vet, du är väl på tjejmiddag eller myser ;)

Ha en fin helg, kraaam, Hooden!

2010-01-30 @ 19:58:03
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0