Mobbning i TV - tydligen helt ok!

Förstår inte att Patrik Sjöberg känns så retsam för så många. Inte ett ord han säger är ju särskilt allvarligt och inte gör han någon illa som inte är öppen för att reta sig på andra.

Och vidare är den där skridskokillen som åkte ur Mästarnas Mästare sist väl värd en färd ut, sur och grinig och bitter, gå hem och slicka såren. Han menar inte allvar varför göra sig öppen för att reta sig på allmänt trams och retsamt sinne. Det är ju inte illa riktigt åt något håll. Jag har inte hört Patrik Sjöberg snacka skit om andra, men skridskoponken (vad hette han nu då?) han gnällde och gnydde. 


Väl värd en tur utför

Hur får man mobba andra i TV. Hade vi hållit på sådär som Rickard Olsson i varje program gör varje vecka hade vi blivit anmälda. Vad är hyggligt med att berätta hur lustig man ser ut när man svarar eller hur pompom man är om man inte kan det ena eller det andra? 


Mobbar varje vecka i TV

Och de sexuella genustrakasserierna som Almenäs sysslar med i direktsändning - är det bara för att humorn inte är göteborgsk som jag inte fattar vad det är som är roligt?!


Sexkommenterar varje vecka

Allt från hon som ännu inte ropar hej men kanske kanske snart är perioden för den här gången över, jag tror det...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst är det skillnad mot killarnas... Men många av dom yngre av det könet glömmer att träna ben och rumpa... Där är det stooor överkropp som gäller istället... ;) Annars så är det jue marklyft & utfall & benböj som gäller... :P



Hoppas jag med för nu börjar det allt bli segdraget... Men är i alla fall piggare! :) Det är varmare nu så bara -7... innan var det -15... Massvis med istappar här oxå...

2010-02-13 @ 16:51:38
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Haha ja annars så kunde du jue ha varit med i tidningen MåBra... Eller träffade du din sambo på gymet oxå kanske?! Just nu så är jue jag en soffpotatis medans jag kurerar mig så här träffar man inte någon... ;)



Ha en mysig kväll och helg!! Kraam!!

2010-02-13 @ 16:58:00
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0